Loading...

Միացիր մեր թմին

Առաքիչ

Վարորդ-առաքիչ Երևանում՝ սեփական  մեքենայով։
Եթե լավ տիրապերում ես Երևանի փողոցներին և փնտրում ես առաքիչի աշխատանք, շփվող ես, պատասխանատու և սիրալիր, ապա 4U.am-ը  պատրաստ է ողջունել քեզ:
Աշխատանքի նկարագրություն՝
• առաքվող պրոդուկտների արագ տեղափոխում,
• առաքվող պրոդուկտների  հավաքագրում,
•​ աշխատանքային ժամեր՝ 09:00-18:00 կամ  15:00-00:00:
Պահանջվող որակավորումներ՝
•​ Վարորդական իրավունքի առկայություն և սեփական մեքենա,
•​ Կազմակերպչական հմտություններ և պատասխանատվության բարձր զգացում,
•​ Տեղանքում հեշտ և արագ կողմնորոշվելու հմտություն,
•​ Ժամանակի ճիշտ պլանավորման և կառավարման հմտություններ,
•​ Մարդկանց հետ տարբեր իրավիճակներում շփվելու ունակություն,
•​ Գրագետ և կապակցված հաղորդակցության հմտություններ:
4U.am-ում աշխատելու առավելությունները ՝
• Կարիերայի աճ
Դրական աշխատանքային միջավայր,
Մրցակցային աշխատավարձ
Թեյի և սուրճի հյուրասիրոթյուն
Թիմային retro meeting-ներ
Խրախուսական նվերներ
Պրոֆեսիոնալ թիմում աշխատելու հնարավորություն
Ամենահետաքրքիր կորպորատիվ միջոցառումներ

Դիմելու վերջնաժամկետը՝
20.03.2024
Հետաքրքրված անձինք կարող են թողնել իրենց տվյալները կամ ուղարկել ինքնակենսագրականը (CV) [email protected] էլեկտրոնային հասցեին:
Դիմել

Կրտսեր Ֆինանսիստ

4U.am-ը փնտրում է ակտիվ և մոտիվացված կրտսեր ֆինանսիստի, ով կօգնի կազմակերպությանը և գործընկեր կազմակերպություններին անհրաժեշտ գործառույթների իրականացման գործում։

Աշխատանքային պարտականություններ

  • Ընթացիկ վճարումների ստուգում և բանկային փաստաթղթերի ձևակերպում,

  • Հաշիվների ստուգում, վճարումների կատարաում,

  • Վաճառքի ծրագրի միջոցով ընթացիկ ֆինանսական հաշվետվությունների կազմում,

  • Գործընկերների հետ ֆինանսական հարաբերությունների վերահսկում,

  • Դեբիտորական և կրեդիտորական պարտքերի ընթացիկ ստուգումներ,

  • Ֆինանսական հաշվետվությունների կազմում,

  • Թիմերի հետ ֆինանսական տեղեկատվության փոխանակում,

  • Աշխատանքի հետ կապված այլ պարտականությունների կատարում:

Անհրաժեշտ հմտություններ

  • Բարձրագույն կրթություն տնտեսագիտության կամ հարակից այլ ոլորտներում (կարող են դիմել նաև ավարտական կուրսի ուսանողներ),

  • Ֆինանսական ծրագրերի և հարկային օրենսդրության իմացություն,

  • Microsoft Office ծրագրի իմացություն (մասնավորաես Microsoft Excel),

  • Վերլուծական հմտություններ և մաթեմատիկական մտածողություն,

  • Տվյալների հետ աշխատելու ունակություն,

  • Հաղորդակցման հմտություններ,

  • Անգլերենի լավ իմացություն։

Դիմելու վերջնաժամկետը ՝ 20.03.2024

Հարցազրույցի կհրավիրվեն միայն հաջորդ փուլ անցած թեկնածուները։

Դիմել

Մարդկանց և մշակույթի մասնագետ

Աշխատանքային պարտականություններ

  • Հավաքագրման և օնբորդինգի ամբողջ գործընթացի կազմակերպում,
  • Աշխատանքի հետ կապված փաստաթղթերի մշակում և կառավարում,
  • Թիմակիցներին ՄՄ-ի հետ կապված տարբեր թեմաներով աջակցության տրամադրում և հետադարձ կապի ապահովում,
  • Կորպորատիվ մշակույթի բարելավման համար կազմակերպչական ռազմավարությունների մշակում,
  • Վերապատրաստման և զարգացման նախաձեռնությունների կազմակերպում,
  • Թիմակիցների հետ դրական հարաբերությունների ձևավորում և պահպանում,
  • Թիմբիլդինգների կազմակերպում:

Անհրաժեշտ հմտություններ

  • Առնվազն 1 տարվա աշխատանքային փորձ՝ ՄՌԿ ոլորտում,
  • ՀՀ աշխատանքային օրենսգրքի լավ իմացություն,
  • Հայերենի գերազանց իմացություն, անգլերենի և ռուսերենի իմացություն,
  • Գաղտնի տեղեկատվություն պահպանելու ունակություն,
  • Խնդիրներ լուծելու և ստեղծագործ լուծումներ առաջարկելու ունակություն,
  • Գերազանց միջանձնային և հաղորդակցման հմտություններ,
  • Համակարգչային ծրագրերի իմացություն:

Լրացուցիչ տեղեկություն

Հետաքրքրե՞ց: Ուրեմն ուղարկի՛ր ինքնակենսագրականդ [email protected] հասցեին` վերնագիր դաշտում նշելով «PC Specialist»: 

Դիմել